Sunday, January 27

MEMBACA JAMBATAN ILMU

Assalamualaikum
Bersua kita kembali dalam blog nie…
Macam face to face pula…
=p
ALHAMDULILLAH
Akhirnya dapat juga saye peluk cium kedua ibu bapa saya…
=)
Genap 3bulan tak balik umah taw…
Sian saya…
Huhuhu..
 
Ok la…
Kali nie nak story tentang novel2 saya yang dirindui…
Dalam banyak2 koleksi novel saya…
Saya paling SAYANG & SUKA satu novel nie…
Iaitu MANISNYA CINTA…
Bukan MANISNYA KURMA INI ya…
=_=
Hihihi
Karya ANIS AYUNI…..


Novel nie dah bersama saya sejak zaman sekolah menengah lagi…
Dah comot2 dah die…=(
Yela…
Zaman skola dulu ramai kawan2 yang pinjam…
Yang penting, die masih selamat dalam simpanan saya…
 
Comey je novel nie…..
Cinta Puding Caramel…
Start dari baca novel nie la,
Mula minat pada pudding caramel…
Hahaha
Pengaruh novel la katakan…=)
Pasnie nak sambung baca novel nie untuk yang ke berapa kali ntah…
Tak bosan & tak jemu…
Next yang menunggu ialah…
CINTA TIGA RASA…
Bukan SIAKAP TIGA RASA taw…
 
 
Nie bukan novel cinta pun..
TAPI
Sebuah pandangan buku motivasi tentang cinta…
Dah lama beli…
Tapi asyik lupa nak baca….
=)



GadisSemasa

No comments: